01 septembrie 2008

Facerea ynxului

O mica povestire absurda
pentru Jozsi
care nu intelege de ce.


A fost odata, pe vremea cind lumea statea la taclale pe #gaymuenchen si apoi isi dadea intilnire ca sa se cunoasca mai bine. Au fost odata trei yncși: Larynx, Pharinx si Flynx. Cei doi mai mari, Larynx si Pharynx, erau zeitățile canalului; Urväter isi spuneau unul altuia. (Restul il numeau Gesindel.) Zice lumea ca isi luasera aceste nume pentru ca erau studenti la medicina. [Desi contextul nu exclude alte semnificatii, N.P.] Mezinul, Flynx, era student la istorie.

Cum de la Facultatea de Istorie si pina la resedinta mea multidecenara nu este decit o azvirlitura de bătz, si cum replicile Flynxului vădeau, pentru cine statea sa le asculte, o doza mai mare de inteligenta decit stereotipul ubicuu asl pls, m-am hotarit sa ies cu el la masa de prinz. Zis si facut.

Ne-am devirtualizat la cantina Universitatii. Si despre ce vorbesc doi care tocmai se devirtualizeaza? Ati ghicit: Despre etimologia pseudonimelor lor. Despre “Pinocchi0” am mai vorbit pe alocuri, mai interesanta este acum etimologia lui “Flynx”.

Ah sa vezi, mi-a spus Flynxul, pe mine ma cheama Florian. Intr-o zi am chatuit cu Larynx si Pharynx asa ca acum, cu tine, si m-au invitat la unul din ei acasa. Erau ei doi si cu argv [care era student la informatica, administrator al canalului si ii placeau vectorii-argument, N.P.]. Cumparasera un iepure si l-au gatit toti trei in sos de vin. Cind au terminat, mi l-au pus in farfurie, mi-au umplut un pahar cu vin, si s-au asezat in jurul meu sa vada ce fac. Păi ce sa fac, am mincat iepurele, ca era tare bun. Si am baut vinul. Ei n-au mincat; se uitau la mine, fumau si beau.

Asta a fost tot, zise Florian. [Cu alte cuvinte, nici vorbă de sex, re:N.P.] La despartire, s-au uitat unul la altul, au dat din cap si mi-au spus: OK, esti un ynx. De atunci ma cheama Flynx.

Desigur ca Jozsi nu va intelege nici acum de ce.
Dar in unele lucruri nu este nimic de inteles.
Uite’asa.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Whoa

Pinocchi0 spunea...

Exact. That's the point.

Anonim spunea...

sunt bewitched, bothered and bewildered. fa-mi ceva.

Pinocchi0 spunea...

Eu sunt si mai si dupa ce am scris-o.
Ai rabdare, scriu una si pentru tine.

Anonim spunea...

deci inca nu-mi gasesc cuvintele, dupa un pahar de apa cu gheata si trei tigari.

Pinocchi0 spunea...

Incearca cu iepure in sos de vin.
(Nu uita vinul!)