22 februarie 2005

Noul meu laptop si virusul devorator-de-taste

Domnu' Inginer face seara tot felul de operatii pe calculator. (Altadata probabil ca si-ar fi pus in functiune trenuletul electric.) Se instalase cu laptopul pe masa din sufragerie, iar acum se pregatea sa se mute, pentru ca veneam cu mincarea. Am mincat, am strins. El isi controla downloadul. M-am asezat linga el si am spus: Am si eu un laptop. Era cutia de praline cu capac rabatabil, pe care ne-o adusese Beate. Am ridicat capacul ca pe un display, anticipind pralinele cu amaretto, pe cele cu arome de turta dulce (bomboanele ii ramasesera de la Craciun), pe cele cu lichior de oua, aah, si cite si mai cite, aliniate rinduri-rinduri, ca butoanele unei tastaturi. Apoi am ridicat foaia de hirtie matlasata si m-am ingrozit: Bine, dar lipsesc o gramada de taste! Domnu' Inginer mi-a raspuns savant: Laptopul tau are un virus. Si mi-a aruncat o privire pofiticioasa, care spunea foarte clar cine era de fapt virusul.

2 comentarii:

Pinocchi0 spunea...

Oh, nu! Asta ar fi un desastru!

monsoux spunea...

tocmai cand eram pe cale sa decretez ca au disparut toate lucrurile dragute, mi se arata ca, pana la urma, nu au disparut decat cateva