24 decembrie 2008

De Crăciun

9 comentarii:

Anonim spunea...

Craciun cu sperante frumoase!
Implinirile vor urma cu siguranta. Un pupic pentru tine si o foarte-foarte-foarte calda imbratisare pentru Domnul Inginer!

Anonim spunea...

Anul asta nu am brad, dar parca beteala e mai frumoasa decat cea de anul trecut. Oricum, mult mai multe bucurii fata de 2007. Cand se face bilantul? (sunt invidios pe bradul vostru, dar ma vindec)

Anonim spunea...

Merry Xmas.

Pinocchi0 spunea...

Va multumesc, dragii mei! Craciun fericit!

Bilantul se poate face oricind, intimplator il facem acum. Adevarul e ca in 2008 s-a dus de rîpa ceea ce oricum nu avea sanse la viata lunga. Si asta a fost in primul rind vechea locuinta -- dar asta nu a fost decit suprafata. De fapt a fost un mod de viata (gradina si mai ales linistea), care era de fapt un vis si realitatea arata cu totul altfel. In privinta asta, ne-am trezit la realitate. Cam asa si cu slujba domnului Inginer.

Zaza spunea...

Crăciun fericit. Viola de gamba, eh? :) Unii au noroc pe lume: eu i-am dat Fregatei ce mi-a dat şi ea mie, măcar în parte. Familie, heh.

În rest, am mai primit juma de stivă de cărţi şi un Waterman, de toată ziua: scrie bine şi ca întotdeauna, cu tuş negru.

Să fii iubit, că meriţi.

Pinocchi0 spunea...

:-)

Da gamba e numai pe CD, practic e da braccio, adica Bratsche pe nemteste. Daca asta e noroc, hm, asta o sa vedem peste citiva ani.

Ce este un Waterman? Suna interesant.

Zaza spunea...

Un aruncător de flăcări... erhm...stilou franţuzăsc.

Pinocchi0 spunea...

*LOL*
Credeam ca numa nemtii fac asemenea lucruri :-)

Anonim spunea...

Ce frumos! Cu multă muzică!
@Zaza: Waterman mi-a rămas la suflet de mulți ani, nu știu dacă doar pentru că nu am ceva mai bun (copia de Parker, de pildă, cu care nu m-am înțeles la fel de bine).
Mie mi-a adus cărți, normal, avea o listă...