10 februarie 2009

Blondes have more fun

Ruth e blonda, dar eu o iubesc asa cum e. Sincer. Si dragostea asta (a love and hate relationship) merita un articol intreg. Ce spune eu, un articol? Un roman intreg.

Tatal ei este un savant in sensul cel mai strict al cuvintului. Care mai nou a trimis o scrisoare la Frankfurter Allgemeine Zeitung. Neavind chiar acea editie a ziarului, si-a rugat fiica sa se uite daca a aparut comentarul. Ea s-a uitat si a spus: Daa, a aparut, dar mai semneaza cineva alaturi de tine, inca un profesor doctor. El: Cum, vai, cine, nu se poate. Mai uita-te o data. Madam Ruth cauta ziarul, isi pune ochelarii (asta in cazul in care nu si-i uitase prin vreunul din birouri) si citeste numele tatalui:

Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Xxxxxxx Yyyyyyyy

Multiplu, carevasazica. El: multiplu. Ea: neconsolata.

De rusine, mi-a spus, nu i-am mai dat niciun telefon citeva zile. Ce sa-i spun? “Imi pare foarte rau pentru tine ca ai o fiica atit de blonda”?

Am ris amindoi cu pofta.

2 comentarii:

Rareș spunea...

Am râs toți trei, hehe...

Pinocchi0 spunea...

Ce ti-e si cu titlurile astea academice, nu? :-)

Ca sa nu ne intelegem miss: Madam Ruth are 50+, duduia tinara din poza era doar o metafora (sex sells ;-)