18 mai 2009

Curajul domnului Inginer

Ieri i-am spus domnului Inginer: Tu stii ca e curajos ce faci tu? Sa stii ce vrei, sa te straduiesti sa raspunzi unor cerinte, sa trimiti zeci de scrisori, fiecare conceputa pentru un anumit profil de post si sa concurezi cu sute si mii de oameni, incercind in acelasi timp sa te convingi ca esti printre cei mai buni, ca sa-ti pastrezi motivatia.

Cunoastem multi care au spus: Eu nu suport, draga. Eu nu suport sa fiu angajat si sa am un sef care sa-mi spuna ce sa fac. Mai bine ma privatizez si sint propriul meu sef. E mult mai simplu asa.

2 comentarii:

krossfire spunea...

Asta cu privatizarea e o scoala buna, te invata ce inseamna un esec de calitate :)

Pinocchi0 spunea...

*LOL*
De antologie! Din ciclul "Nothing is ever a complete failure, it can always serve as a bad example."