06 mai 2009

Tendresse

Mon Sep 18 16:55:50 1995
To: Aanonim
From: Pinocchio

>In rest - nimic nou. Sa citesti Nabokov.
>Ma repet; are la sfirsit un pasaj
>genial, totul e interzis deci totul este permis.
Sa. O sa. Da’ cind?

>> Sint pe cale sa adorm cu capu pe masa. Noapte buna, pa.
>Mai scrie. De ce scrii tu intodeauna inainte de a pleca acasa,
>doar ca sa nu poti raspunde dupa aia?
Pai n-am spus ca plec acasa, am spus doar noapte buna.

> Sau m'am dezobisnuit eu de e-mail de cind
>cu mme Colombo la care conversatia
>tre sa decurga in direct? Dar mai scrie.
Mai scriu. Nu vroiam decit sa fiu cuminte si sa nu te sîcîi. Sa te las sa lucrezi. Cind a sosit mailul de la tine, tocmai ma uitam cu degetul si ma gindeam ce dragut ca esti acolo si ca citesti mailul meu.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce frumos și plastic, finger-sneak-peeking, ca melcii :)...

Pinocchi0 spunea...

Stii ca ai dreptate? Daca ma gindesc bine, exact la asta m-am gindit cind am scris ca ma uitam cu degetul. Dar la urma urmei cine mai poate sa stie? Au trecut vreo 14 ani de atunci.