20 iulie 2010

Christopher Street Day (2)

A good cast is worth repeating… Alte cîteva impresii de la paradă. Pozele nu-s grozave: Dați vina pe Marx, e predestinat :-)

Parada este deschisă tradițional de dykes on bikes. Dykesurile sînt drăguțe în felul lor, numa’ de n-ar puți bikesurile și de n-ar face atîta hărmălaie…



După dykes, primarul general al orașului München (cel cu mustață și sacou), întotdeauna de față și cu atît mai mult la a 30a paradă. Aici strînge mîna (cam sceptic) unui tip pe care eu unul l-am categorisit drept fără adăpost. Dar cine știe.



Urmează tradiționala grupă “Schwuplattler” de dansuri populare bavareze.



Nelipsiții Mr Leather, cel din mijloc la categoria surdo-muți. Dacă nu mă înșel, unul dintre ei a fost bătut crunt de niște huligani acum vreo două luni.



Pe margine, doi spectatori, fără îndoială frați gemeni, se tratează cu șampanie.



Grupa de înotători pe post de cheerleaders. Coada de pește e de la numele grupei: Isarhechte, Știucile din Isar. (Și Isar, continuăm germana fără profesor, e Dîmbovița de la München.) Tipul în sandale, dacă nu mă înșel, este una din primele mele cunoștințe din comunitate; partenerul lui, l-am cunoscut mai tîrziu, era chiar un coleg de-al meu; sînt cîțiva ani buni de cînd n-am mai auzit nimic de ei.



În rest, lume veselă și o grămadă de costume pestrițe, glamouroase și țicnite.










2 comentarii:

nume spunea...

misterul bavarian leather e cam burtos.
remarc multimea de gagici de pe margine hehehehe

Pinocchi0 spunea...

Tipii pieloși cred că sînt o specie aparte. Partea amuzantă este că par niște duri, dar în realitate se pare că sînt perfect pussycats :-)

Gagicile de pe margine bănuiesc că erau tradiționalele prietene foarte bune ale demonstranților (hihihi...)