14 octombrie 2010

Trei obscenități de vacanță (1): Curva

V-am spus unde am fost în conced? Pentru că da, m-am întors. Și asta după trei săptămîni mari și late. Sigur că nu v-am spus. V-am povestit cum acceleram de la Barajas mai la vale (și e clar ca lumina Spaniei că Madelin a și aflat de la Onkel Google ce este și pe unde vine asta); am constatat că Portugalia e portocalie; l-am regăsit pe Magritte la bordul unui vapor navigînd în derivă (era spre Ilha de Tavira); am insinuat că Sevilla ar fi de carton (poate că și e); și în fine, am făcut geo-politică franco-germană.

N-am să pierd deci ocazia să vă pun să ghiciți, ca pe vremuri. Întrebarea este: Unde am fost în concediu? Priviți la poza de mai jos, luată aleator la un colț de stradă, și votați una din localitățile din dreapta sus. Toate comentariile sînt binevenite (dacă nu exagerează cu propunerile comerciale).

5 comentarii:

lektor spunea...

Valladolid

Madelin spunea...

Daca n-am uitat spaniola invatata din clasa a II-a primara, curva inseamna curba. Deci era un bar pe dupa coltz, asa?

catfish spunea...

Crucea de Piatra, wo denn sonst ? ;)

Urmuz spunea...

Patriotismul local (ce a mai rămas din el - cîţiva prieteni, un cimitir) m-a îndemnat să aleg Bucureştiul. Văz că majoritatea a votat pentru Cristina - o fi româncă?

Vlad spunea...

:D