14 decembrie 2010

Eternul comingout la locul de muncă

La noul loc de muncă din Estul Sălbatic, unde domnu’ Inginer a devenit domnu’ Manager, orientarea domniei sale, ca și identitatea domniei mele en detail, au fost trecute amîndouă sub tăcere. Nu că domnu’ Inginer ar fi făcut un secret din asta, nuu, dar nici n-a trîmbițat-o de jur împrejur. La petrecerea de Crăciun, una din colege i-a spus că, heh, ce crede el, că ele nu știu nimic?

– Și de unde, hmm? se informă domnu’ Inginer.
– Îți aduci aminte de șefa a’ mare, cînd ți-a dat telefon prima dată să te invite la interviu? Și nu erați acasă?

Ah da, și vocea ‘ceea înregistrată, care întîmplător e chiar a domnului Inginer… Și zice:

– Domnu’ Doctor și domnu’ Inginer nu pot să vă răspundă personal la telefon, dar vă roagă să le lăsați un mesaj. Biiip.

(Pentru cei foarte curioși, a urmat o serie de întrebări despre domnu’ Doctor, cum îl cheamă, cum arată, cu ce se ocupă, etc., etc. Totul cît se poate de cordial. Deși la naiba, cînd m-am obișnuit în toți anii aștia ca, de fiecare dată cînd îmi scriu undeva prenumele întreg, să mi se răspundă în scris cu “stimată doamnă P.”, de unde *!#§%? știu ăia din Est fără greș că numele meu e bărbătesc?)

4 comentarii:

ionuca spunea...

Nuuuu, m-ai făcut așa de curioasă!!! Care e prenumele? :D

Pinocchi0 spunea...

Hihihi... secret!
:-D

Anonim spunea...

:))
Cand am inceput sa zic si eu pe la prieteni ca is mai "special"...m-am mai trezit cu reactii de genul..."a pai am banuit"...eu cu sprancenele ridicate pana in vf. capului, evident intrebam..."cum asa?" Pai sti at. pe vremuri cand ai avut firul de par nr.309467 in pozitie verticala...ei da at am banuit ca ai fi...Huh? Ideea e ca is tot felul de detalii nu ca tampite...mega cretine, la care nici nu te-ai gandi, dar la care omu' de rand imediat ridica spranceana! :)

catfish spunea...

In Doiciland e normal sa-ti interpreteze numele dupa ureche, eu primesc scrisori de la asigurari cu prenumele "islamizat" si masculinizat, implicit, prin respectuosul "Herrn" :D

(daca nu te cheama Flad sau Raţfan n-ai probleme mari, ba chiar stiu un Dumitru care este numit Sehr geehrte Frau)