23 aprilie 2012

Petrecere în cinstea lui Moș Pinocchio


În Japonia se dau neobișnuit de multe petreceri, n-am avut nicăieri atît de multe pînă acum. Am spus, iar ei s-au amuzat copios să audă asta în discursul de mulțumire.

S-a băut sake, fiecare și-a ales cîte un vas de pe peretele din poză. Din nou s-au amuzat, de data asta pentru că mi-am ales un vas pătrat. Dintr-unul rotund bei mai bine, mi-a spus directorul departamentului rîzînd. Da, dar ăsta e frumos.

Directorul a comandat o sticlă de sake din cel mai scump, iar colegul de alături mi-a adus un al doilea vas: tot pătrat, doar ceva mai mare.

Tot directorul m-a însoțit pînă în fața casei. A chicotit puțin cînd ne-am despărțit de ceilalți. See you tomorrow?! Haha, dacă reușește să se trezească la timp. Respectivul se clătina, dar am crezut că e tot banc.

Altfel toate bune: Aparatul de fotografiat al domnului Inginer a fost gata la timp, eliberat de sosul de stridii de la Miyajima, cartea de credit a venit și ea în sfîrșit, cam în ultimul moment, mîine îmi iau biletul de shinkansen pentru Tokyo și, pentru la vară, biletul de avion pentru Frankfurt…


Niciun comentariu: