23 iulie 2012

Cum să (nu) îți dai randevu la Taipei pe gayromeo

Plănuindu-mi escapada romană, nu știu prea bine de ce, îmi luasem bilet la dus într-o luni, deși aș fi putut la fel de bine să plec de sîmbătă și să petrec două zile în plus la Roma, în așteptarea domnului Inginer. Ce aș fi făcut? Oooooh, dar ce n-aș fi făcut! Pentru compensație, după ce mi-am terminat treaba în Taiwan, am rămas în weekend. Și ce am făcut? Oh…

Chinezii fiind un popor amabil, m-am gîndit că intru pe gayromeo și găsesc imediat un băiat drăguț care să mă ia de mînă și să-mi arate capitala. Păi sigur, duduia prințesă dorește să fie condusă, bombăni domnu’ Inginer pe skype. Sigur că dorește. Doar clienții obișnuiți de pe gayromeo își vor rîde în barbă. Cît la sută din întîlnirile pe care vi le-ați dat pe gayromeo au funcționat, adică chiar v-au dus în situația să vă întîlniți cu cineva în locul și la data fixate? Cîte ore de chat a durat ca să ajungeți pînă acolo? Și, în cazurile în care intreprinderea a eșuat, cîta vreme ați bombănit că of, în România nici nu trebuie să te aștepți la altceva?

Ca să n-o lungesc (nu, nici lată n-am făcut-o), am pierdut vreo trei seri la rînd cîte 2-3 ore. Rezultatul a fost, în cel mai bun caz, un răspuns tipic asiatic: Hm, mda, poate. În traducere liberă: Fii domne serios, cu cine crezi că ai tu de a face aici? Să observăm, oarecum pozitiv: În cazurile în care am spus limpede și de la început că nu am interese sexuale, numitul răspuns a venit ceva mai repede. Oricum după un mvaaaaai, dar știi, sexul nu contează pentru mine.

Rezultatul? Am vizitat cu mare interes grădina zoologică din Taipei. De unul singur, se înțelege.

2 comentarii:

nume spunea...

lumea-si da teapa pe gayromeo? inteleg sa nu se intalneasca una-doua cu oricine, dar sa dea teapa? :))

Pinocchi0 spunea...

:-)
Se pare că da. Oricum, în cazul meu totul a fost doar o mare fandoseală, pînă cînd m-am plictisit eu.