04 iulie 2004

Imi place Tamara, dimineata la 7

----- Original Message -----
From: Pinocchio N.Collodi
Sent: Tuesday, June 08, 2004 12:01 PM
Subject: Imi place Tamara, dimineata la 7


Draga [...]

Apropo de relatii si bune intentii, ieri dupa-masa m-a sunat domnu' Inginer pe mobil sa ma intrebe daca vreau sa imi cumpere tricoul cutare. Tocmai eram intr-o sedinta si consiliam pe cineva in legatura cu un proiect pentru o firma mare -- a inteles imediat. Subjectul fiind lipsit de importanta, m-am gindit ca trebuie sa mai fie ceva la mijloc. Mi-a povestit abia seara ca l-au sunat cei de la o firma unde si-a trimis un dosar si ca peste doua saptamini va avea un interviu in München pentru o eventuala angajare. Daca nu sunt emotionat, m-a intrebat? Pai nu sunt, ca la interviuri a mai fost. O sa ma emotionez cind o sa aiba contractul de angajare.

Azi de dimineata am fost pe trei carari (vremea frumoasa la München poate sa fie uneori criminala de-a dreptul) si m-am dus la tortura saptaminala, in speranta ca tamponul cu azot lichid sfiriind pe talpa o sa ma trezeasca. Nu s-ar zice ca m-a trezit. Inapoi pe Leopoldstraße pe linga acordeonistul care cinta o tocata de Bach si pe linga tzambalistul de culoare inconfundabila care cinta café concert. Trebuie sa recunosc, tiganii sunt un neam talentat.

Iesind deci de la dermatologie, imi aduceam aminte inca o data, cu aceeasi savoare, de prima data... prima data este intotdeauna palpitanta, nu-i asa? Aveam rîie. Ma dusesem de vreo trei ori la o vaca de dermatoloaga, care imi explicase prima data cu lux de amanunte ce zburatoare ma muscasera dupa ce facusem baie in lac, a doua oara imi spusese ca am alergie la sapun, iar a treia oare imi spusese sa fiu barbat si sa nu ma mai pling atita, ce naiba. Un cunoscut din chat (pe vremea aia chatuiam ingrozitor de mult) mi-a recomandat un alt cabinet, unde lucreaza doi profesori de la facultatea de medicina. Am dat telefon, mi-au spus ca nu mai au programari pentru ziua respectiva, dar daca e atit de urgent, pot sa vin la ora cutare dupa-amiaza. Am urcat scarile in graba mare (scarpinindu-ma), am intrat pe prima usa de la etajul 2 si am avut urmatorul dialog cu asistenta:

Eu [ton de dezvinovatire]: Stiti ca nu am programare, dar am dat telefon si mi s-a spus sa vin acum.
Ea [privire patrunzatoare]: Aha. Si... vreti sa ramineti aici, acum?
Eu [intimidat]: Da...
Ea [directa]: De ce?
Eu [in pragul disperarii, acces de mincarime, scarpinat puternic]: Fiindca ma maninca!

Nimerisem in cabinetul de neurologie si psihiatrie. O data kestia lamurita, mi-am luat ramas bun in mod politicos si am iesit, apoi am intrat pe usa urmatoare, de data asta corecta, aproape in patru labe de ris. Zece minute mai tirziu ii explicam profesorului banuiala mea, si invocam motivul ca ma intilnisem nu demult cu un amic care avea riie, si dadusem mina cu el. Profesorul mi-a spus in treacat si fara urma de insinuare in voce (ceea ce era o adevarata performanta, dupa parerea mea, in conditiile in care orice tratat de dermatologie descrie riia la capitolul de boli transmisibile pe cale sexuala) ca e nevoie de 1 pic mai mult decit o stringere de mina pentru asta. Inca o chestie de stil, nu-i asa?

Poate ai sa te miri, dar m-am ocupat in ultima vreme de stilurile de invatare ca tema de cercetare. Boris, colegul meu de birou, m-a declarat Maestru de Stil, ceea ce mi-a facut mare placere. Si Sefu' are stil, desi putin altul decit mine, dar relatiile sunt intr-adevar foarte bune. Poate chiar prea bune, pentru ca eu inclin sa iau drept adevar suprem orice chestie pe care o zice el pe post de parere personala. Dar cred ca n-as fi roman daca n-as face asta.



Tu?


Si eu m-am tuns azi de dimineata, cintind tangoul Tamarei: Imi place Tamara, dimineata la 7; imi place Tamara, in cel mai negru miez de noapte. Nu prea inteleg totusi cum vine modelul Citroen? N-ar fi rau sa faci o poza si sa mi-o trimiti pentru documentare revolutionara. Modelul de barbitza pe care o port si acum in ciuda protestelor insistente ale lui Gogoscharski l-am importat din Romania, tot de la un [...] se pare ca am fost pus la index. Mi-a ramas barbitza [patetic:] drept consolaaaare!

So, si acum plec la cursul de knowledge management. Sper sa nu adorm prea rau, ca am o gramada de lucruri de facut...

Pupaturi stilate,

Niciun comentariu: