04 iulie 2004

Re: Monday

----- Original Message -----
To: Pinocchio N.Collodi
Sent: Tuesday, June 08, 2004 10:01 AM
Subject: Re: Monday


Buna dimineata, domnule Collodi.

E zece si imi tot fac antrenamentul ca sa incep ziua. Am pus ceasul la opt, m-am trezit mai devreme si, pentru ca mai avem timp, m-am culcat inapoi. Pe urma a sunat ceasul si nu m-am mai putut ridica. Un pic mai tarzi mi-am repotrivit alarma pentru opt si jumatate. In fine, m-am trezit, am dat de mancare la flori. Si acuma trag de mine sa-mi scriu capitolul sapte pe care nu l-am inceput, dar pe care trebuia sa-l predau vineri. Ce nashpa sunt!

Am pus muzica tare si am sunat la serviciu sa-i anunt ca lucrez de-acasa. Nu mai trebui decat sa ma apuc. Intre timp imi verific posta si cateva pagini de internet. Pe asta o stii? probabil ca da, era postata si pe forumul lui Gheorghe http://romaniangay.blogspot.com Anyway, are haz.

Cica azi Venus trece peste discul soarelui, eveniment astronomic destul de rar. Nici astrologic nu poate fi lipsit de importanta, trebuie ca e ceva cu femeile, feminitate, iubire, din astea, o sa ma interesez. Se implinesc trei zile de cand eu si prietenul meu nu ne vorbim. Ma enerveaza chestia asta, dar mai tare ma enerveaza ca e incapatanat si ca n-ar face el primul pas. Asa ca sunt si eu incapatanat, ca e foarte usor. Am obosit sa tot fiu omul de relatii publice in relatia asta.

Pentru ca ma simteam in pragul depresiei specifice aniversarilor mele, m-am tuns. Mi-am facut si un model a la Citroen pe ceafa :) intru oripilarea tuturor conservatorilor imputiti. Viva la revolution!

Tu?

Niciun comentariu: