08 iulie 2004

Re: Blogger blog invitation from Mon Soux

----- Original Message -----
From: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Tuesday, June 29, 2004 12:13 PM
Subject: Re: Blogger blog invitation from Mon Soux

Draga [...]



Mi-am deschis contul la blogger si am postat raspunsul tau. [...]

Marturisesc ca jocul incepe sa-mi placa. E un fel de oglinda, ca si cind m-as uita in ochii tai ca sa ma vad pe mine: eu, Narcis. (Desi regele Haggard, privindu-se in ochii licornei transformate de Schmendrick in printesa, vedea frunzisuri intunecate din adincurile padurii. Ai citit "Ultima licorna"? Este una din cartile mele de
capatii.)

Mai departe ma las pe mina ta si am toata increderea. (Filosofam aseara pe tema increderii si a consideratiei. Si a dramei de a-si trai copilaria si prima tinerete complet lipsit de increderea si consideratia celor din imediata apropiere. Apoi drama de a da aceasta neincredere mai departe. De Colombina era vorba, de unde am ajuns la problema fracturii traditiei si la conditia femeii in societatea moderna. Ce se poate face? Principiul este pe cit de simplu pe atit de cunoscut: constientizarea mecanismelor echivaleaza cu demontarea lor; dar problema este sa le constientizezi pina la gradul in care ele se deactiveaza, ceea ce nu este deloc simplu. Mie mi-au trebuit multi ani de zile ca sa incep sa inteleg, si asta din postura observatorului.)

O zi minunata!

Niciun comentariu: