09 iulie 2004

Re: Quite away, indeed

----- Original Message -----
From: "Pinocchio Collodi"
Sent: Friday, July 09, 2004 1:04 PM
Subject: Re: Quite away, indeed

Dragul meu, foarte pe scurt si foarte in viteza -- ma aflu intr-un computer lab supraaglomerat al Universitatii din Marburg... Entuziasmat ca mi-a venit ieri in tren o idee geniala, pe care am pus-o pe hirtie EXACT in forma simbolului reprezentativ al concernului pentru care vrem sa facem acel proiect... apoi, putin inainte de Stuttgart, chiar am vazut pe geam acelasi simbol... if you know whom I mean... :-)

Desigur ca si eu te-as jupui de viu daca te-ai opri din scris. Si cu ideea cu personajele din afara propriei casute de papusi sunt de acord. De fapt, hai sa facem din asta sensul profund al corespondentei noastre publice si al odraslei noastre comune, blogul: O oglindire a lumii in care ne aflam, care, iata, exista si nu e rea de loc (sunt multi cei care trebuie sa afle asta!), oglindire care se face prin descrierea personajelor care compun aceasta lume.

Afara ploua de rupe pamintul, eu n-am umbrela, dezorientat sint de felul meu... ce ma fac acum? Unde ma duci, beeeestie?

Cu drag,

Niciun comentariu: