04 iulie 2004

Venera

----- Original Message -----
From: Pinocchio N.Collodi
Sent: Tuesday, June 08, 2004 3:49 PM
Subject: Venera

Modelul nu se inlatura; lobul urechii si ceafa sunt prea apetisante. Sigla este totusi rasturnata, ce-ar fi sa incerci si pozitia normala? Poate ca ar arata inca si mai revolutionar. Aici studentii vin deja in pantaloni scurti si papuci de plaja, cum sa te mai concentrezi si sa faci cercetare?? Astept vremea cind vor veni si ei in tricouri cu vedere la buric, pentru libertate, egalitate si fraternintate intre sexe. Vremea asta e criminala din toate punctele de vedere.

La curs am adormit de-a dreptul. Profund. Ce idee, sa tii curs pe vremea asta. Si cind n-am dormit, am facut planuri: Joi e zi libera (Happy Cadaver -- nu ride, ca e o traducere exacta si serioasa, haha), asa ca am sa lucrez numai de dimineata, la prinz ma duc sa maninc la chinezi si dupa masa ma duc pe Flaucher:

Ei, si intre timp m-am trezit, cu ajutoul unei portii de cafea de la cantina, ocazie cu care am inspectat din nou populatia studenteasca. Parca mai vroiam sa spun ceva, dar nu mai stiu ce. Acum ma apuc sa corectez teancul de lucrari de seminar. (In background copiez niste interviuri pe DVD, e vorba de cupluri, si cineva tot intreaba pe unul si pe altul: Dintre milioane de oameni, de ce tocmai el?)

Ah da: Cind ziceai ca e ziua ta? Rac, leu? Amindoua sunt niste apropieri periculoase pentru scorpion...

Niciun comentariu: