04 iulie 2004

Re: Venera

----- Original Message -----
To: Pinocchio N.Collodi
Sent: Tuesday, June 08, 2004 9:56 PM
Subject: Re: Venera


Draga Scorpioane,

Interactiunile cu Gemenii sunt probabil si mai putin de dorit decat cele cu zodiile anterior mentionate.

Ca a venit vara, mi-e clar. Ai mintea in buzunarul de la piept al baietilor acelora inalti si destepti, dar inca prea putin educati (ca doar de asta au venit la facultate, nu?). Poza cu modelul e mai veche :) de aceea se inlatura modelul - daca nu ma insel atunci mi-am facut-o "prima data". Crede-ma, de data asta sigla e OK. (nu pot sa spun pozitia normala, nu pot si gata).

Transmite-i Maicai Tereza ca nu mai are de ce sa-si faca probleme. Noi ne-am certat, ne-am explicat si, in fine, ne-am luat in brate. A fost o impacare cu tot tacamul, dar n-o sa intru in amanunte, desi judecand dupa tonul tau jucaus nu te-ar deranja astfel de detalii :)

Maine e prima mea zi la 30 de ani, azi ultima la douazeci si ceva... un alt fel de Camil Petrescu. Sunt in urma cu termenele limita la serviciu si gata de vacanta. Imi imaginez o vacanta ca pe vremuri cu ploaie si cu citit in pat, cu ciocolata si alune, cand veneau ai mei acasa pe la patru. Mai nasol e ca nu am terminat toate cumparaturile pentru cheful de maine si nici nu stiu cum o sa fie, daca o sa vina toata lumea sau macar cei care conteaza. Maine dis de dimineata trebuie sa comand un tort, inca n-am hotarat cum va fi cu gustarile - grrr, mie imi place sa improvizez numai daca iese bine. Nu stiu de ce imi aduc aminte acum de Meryl Streep in The Hours pregatindu-se si vocea povestitorului citeste din Virginia Woolf cu Ms Dalloway...

Ce mi-ar placea sa am o existenta linistita si interesanta (eventual cu lucrari de corectat) , dar cineva a stiut ca n-am stofa de blanitza de soarece de biblioteca.

Te-am pupat pe ac,

Niciun comentariu: