11 ianuarie 2005

Reluare

Un an mai tarziu, tacerea a devenit insuportabila.

Nu mai stiu cine esti, unde esti, daca mai ai povesti in tolba respectiva. Simtul umorului etc? Mai existi, nu? Ochii? Cum merge cu ochii? Gata casa? Este sau nu cuibusorul pe care ti l-ai dorit? Personajele sunt bine? Le e dor de mine?

Cine sunt eu? iar nu se mai stie. A existat o colectie de fapte, care, din pacate, se pare ca s-a pierdut. Au fost sarbatorile, familia, sarmalele, cadourile, nu atat de multe pe cat cred eu ca s-ar fi cuvenit, revelionul, muntele, lipsa zapezii, sofatul fantastic, susurile si josurile. Ace, brice si caiacuri.

Ma intind din toate puterile. Sunt un lenes. Ca orice lenes care se respecta, ma apostrofez in gand si de fata cu ceilalti, doar doar m-oi motiva. Fac un plan si astept sa-l puna cineva in aplicare.

Singurul lucru pe care l-am facut, totusi, a fost sa colez masculii din calendarul Cosmo 2004. Un Robbie williams cu maciulia altcuiva si in blugii lui Colin Farrell si un Vin Diesel cu coatele tatuate ale lui Williams. Vrei sa-ti arat?

Gata, astept sa-mi trimiti o misiva inspirata.

Cu drag,
...

PS m-am hotarat sa-ti trimit "textul" asta, caci voi renunta la celelalte inceputuri incepute

Niciun comentariu: