21 septembrie 2007

Alt dialog cu Zaza (citat prin bunavointa)

No, pai daca asa sta traba cu Salomea (sic!), atunci chiar ca combate bine domnu Vianu Muresean.

Cit despre carti: Ar fi trebuit sa scriu pe blogul meu, dar si mie mi-e lene, doamna! Cartile mostenite, cumparate de matusa mea singuratica si ratacitoare prin mici orase transilvane, cãrate, parafate si citite in creierii muntilor sau in pustietate, apoi ambalate in lazi si trimise la Bucuresti. O casa cu stafii, cazuta in parasire dupa moartea bunicilor, si podul plin. Ma urcam pe bicicleta, treceam de Podul Grant si vilele Primaverii, si ajungeam acolo. In pod era cald si plin de praf. Venise odata si un soarece (adevarat), care se indeletnicise mai ales cu romanele lui Huxley. Unele din ele, pe care n-a trebuit sa le arunc, mai poarta si azi, in biblioteca ce priveste spre gradina, urme microscopice de dinti.

4 comentarii:

Iulian B. spunea...

Cand eram io mititel...ma duceam la bunicii mei la tzara. Si am descoperit intr-o descindere prin pod...CARTI! Am fost fascinat! Le-am luat, le-am curatzat si le-am citit. Imi placea cum aratau, asa afectate de timp. Ma facea sa ma cred intelectual...

Pinocchi0 spunea...

Si nu erai?
:-)

Zaza spunea...

De patru ori? Aoleu! ;)

Pinocchi0 spunea...

Ca bine ziceti, doamna: Aoleu! Sosiile s-au datorat pedanteriei mele in corectarea greselilor de tipar.