07 septembrie 2007

Vizite

(pentru Zaza)

Stimata doamna, de ce absentati din dulcea mahala? Pentru ca mi-e lene, domnule. Asa am facut cunostinta cu Zaza. Dialogul, adormit intr-un tirziu, a avut ceva felin: Interes reciproc, dar fara mingiieri permise. In continuarea acestor adulmecari, imi permit sa va ofer, doamna, o imagine care continua seria de pisici din Serai, din Republica Nisipari si de aiurea.



Nu stiu cum o cheama. De fapt, nici nu stiu foarte sigur daca e pisica sau altceva. Cutreiera prin gradini, pe traiectorii probabilistice, si apare si pe la mine, sa vada cum jumulesc buruienile si tai macesele trandafirilor.

3 comentarii:

Zaza spunea...

Vă mulţumesc, domnule doctor. Cast. Altfel, nu se poate.

Pinocchi0 spunea...

Vai, doamna, nici nu mi-am imaginat altceva.

Iulian B. spunea...

Vai...kity kity kity! Tre sa ii fac cunostinta felinei cu pisicile de la mine de pe scara (sunt vreo 20) :))