14 iulie 2010

No Smoking

Dragul de tine, n-ai să-nțelegi niciodată esența democrației, spuse domnu’ Inginer privindu-mă cu tandrețe după ce trîmbițasem locul în care pusesem un X pe buletinul de vot. În anumite chestii e mai bine să rămîi naiv, m-am gîndit. Pff, rezultatul contează, am răspuns tare.

Rezultatul m-a făcut să rîd în hohote: 60% au votat pentru noua lege de protecție a nefumătorilor. Cum că adică să nu se fumeze în public. Fumătorii, siguri de ei sau poate pur și simplu distrași de campionatul de fotbal, n-au fost la vot.

Azi de dimineață se discuta la radio despre excepții la legea anti-fumat.

4 comentarii:

lektor spunea...

masura asta antifumarit si tabacarit in localul public e mai mult decit binevenita... Mai nou lumea buna nu mai sta in pub ci in fata lui tragind cu stil din cighe:

"-Ah, chesterfield?

-Nu, lucky strike..

-Ah lucky, uite numarul meu de telefon.. suna-ma te rog ..

-OK.."

Pinocchi0 spunea...

*LOL*

Și altfel: Mă bucur că ați inaugurat comentariile. La mai multe!

vera spunea...

1. Sa fie intr-un ceas bun, mi se pare o idee buna.
2. Incerc. Sa vedem daca si cum merge. Si ca sa vezi ca nu sint totalmente fixista. Dar nu am uitat si principiul e principiu. But most people and things deserve a second try.
3. Revenirea pe 12 iulie are vreo semnificatzie?
11 era mai plauzibil, 12 no me dice nada.

Pinocchi0 spunea...

Vera, bine ai revenit, mă bucur.
Revenirea pe 12 iulie 2010 vine după întreruperea de pe 11 iulie 2009, adică dupa exact un an. În afară de asta, pe 12 iulie tocmai am aniversat 13 ani de la prima noastră întîlnire, domnu' Inginer și cu mine. Și pe 12 iulie 2009, of, a avut interviul decisiv pentru slujba actuală din Estul Sălbatic.