15 iulie 2010

Se caută un bărbat

– Cîntă o notă.
– Tuuuuuuut.
– Foarte bine. Bravo. Excelent. Acum facem exerciții de respirație.
Și am făcut exerciții de respirație, toată ora, și ora a costat 45 de euro.

Cu totul și cu totul întîmplător, a doua zi a apărut în Sub un anunț care s-ar traduce cam așa, în părțile care se pot traduce:

Cine vrea să mă învețe? Nu prea am experiență, dar nu sînt nici virgin. (La vîrsta mea ar fi și de mirare.) După trei ani de încercări cu femei, vreau să încerc în sfîrșit și cu un bărbat. Caut, deci, un profesor. Îmi place barocul, dar sînt versatil, trăiască diversitatea. Rog seriozitate. Trimiteți ofertele serioase, inclusiv din partea studenților la Conservator, la adresa… La oferte neserioase o să mă tăvălesc pe jos de rîs, deși muzica adevărată e mult mai frumoasă.

2 comentarii:

Vlad spunea...

:D

Până la urmă care e înţelesul şi care e subînţelesul?

Pinocchi0 spunea...

Dragă Vlad, eu nu vreau să insult inteligența nimănui. (Offtopic: Aseară am descoperit de unde vine citatul ăsta, hehe...)