03 martie 2012

Întoarcerea cufărului rătăcitor

La ora paișpe trecute fix (adică cinșpe), cufărul rătăcitor sună la ușă. Se prezentă rece și indiferent pînă în adîncul inimii (cine știe prin ce depozite zăcuse). I-am smuls învelișurile (îl împachetasem în folie de plastic la aeroport înainte să plec) și i-am trecut dotarea în revistă. Cam săracă, am oftat. Iluzii de’ale tinereții: Credeam că la Hiroshima e primăvară, dar cum am ajuns, a și început să ningă. Cufărul rătăcitor conținînd: tricouri, cămăși de in, pantofi de vară, pantaloni fîlfîitori. Poate că ar fi meritat trimis înapoi, dar l-am iertat. Va veni și timpul lui, odată, vreodată.

Și-am încălecat pe’o șa. Îmi uitasem la birou încărcătorul de la laptop. Zăpada fiind dusă, și soarele strălucind oarecum, în felul lui, am încercat bicicleta. Cum mi-a prezis Lektorul, m-am rătăcit. Aaaaah, Lektore... ore’n șir. (Să fi tot trecut adică vreo jumătate de oră.) Mai ceva ca pe munte, m-a apucat panica să nu se facă întuneric înainte să ajung acasă. Și iată-mă spunînd, în lumina amurgului: Home, sweet home... (Adică, pe românește: Tatami, sweet tatami.)

2 comentarii:

lektor spunea...

hehe, urmatoarea mea patanie a fost o mica indigestie:))

Pinocchi0 spunea...

Mi-am închipuit și asta. Cînd se întîmplă, o să vă povestesc. (Ultima dată mi s-a întîmplat în concediul din România, anul trecut, așa că amintirea e încă proaspătă.)