05 martie 2012

Uimiri tehnice

Prima chestie care m-a lăsat cu gura căscată în apartamentul pe care îl ocup a fost buda. După ce am răsuflat ușurat că nu e hi-tec, și că nu este un mister cuneiform pe unde se trage apa, am observat drăcia. I-aș fi zis drăcie nemțească dacă n-ar fi japoneză: Capacul de la rezervorul cu apă e un soi de chiuvetă în miniatură. După ce tragi apa, bazinul se umple pe acolo, pe sus, astfel încît să te poți și spăla pe mîini cu apa aia, înainte să clătești buda cu ea. Voilà economie.

7 comentarii:

Monica spunea...

cred că e pentru funcţiunea bidet. dar de ce să nu te speli şi pe mâini?

arhitectul spunea...

da, generarea și utilizarea locală a ”apei gri”; foarte frumos din partea lor! (întâmpin greutăți la publicarea comentariului și nu recunosc că sunt robot! dar nici robotul nu recunoaște caracterele pe care le recunosc eu; întortocheate, căile recunoștinței...)

Monica spunea...

Ai dreptate, acum văd că sunt deasupra bazinului robinetul şi lavaboul! Oriunde ar fi, e genial. M-am gândit de multe ori cum se poate recupera apa şi în afară de un lighean altă idee (atât de simplă!) nu mi-a venit.

Pinocchi0 spunea...

Dacă urmăriți linkul hi-tec, o să vedeți pe primul loc buda cu bideu încorporat. De'asta n-am, și pînă acum n-am avut onoarea (și nici n-am căutat-o în mod special), dar după cum se anunță lucrurile, s-ar putea să o am mîine.

Arhitectule, mă bucur să te revăd!

Pinocchi0 spunea...

Setări: Am scos capcana de roboți, e mai bine așa?

Anonim spunea...

bine ca nu-i din aia cu 38 de botoane hieroglifate si ecran lcd - vrei sa tragi apa si incepe sa cinte... da inca nu-i timpul pierdut

Madelin spunea...

Si cand canta, canta Mozart.