26 mai 2012

Adevărul

Tot pe skype, domnu’ Inginer îmi spune că vrea să-mi facă un cadou la marea ocazie (vezi mesajul cifrat de maximă importanță), și se gîndește să-mi cumpere un ceas. Cînd mi-am dat doctoratul mi-a cumpărat un aparat de fotografiat. Îmi pare atît de rău că i-a trecut vremea și nu mai facem decît fotografii digitale! Un ceas. I-am spus că și o cravată de 100 de yeni dacă mi-ar cumpăra, mă bucur foarte tare că se gîndește la asta. (De altfel sînt foarte mulțumit cu ceasul pe care îl am.)

Adevărul e că sînt destul de singur pe’aici. Mai ales în weekend. Și mai ales de cînd domnu’ Inginer a plecat înapoi acasă.


Un comentariu:

Cora_ spunea...

zic ca si ce daca mai ai un ceas, o sa ai doua... poate se strica primul.

daca ai unul "serios", poti sa iti iei unul sport. un Tag, de ex.:)

se simte tristetea pana aici. :(