20 iunie 2012

Dacă vreți să vă cumpărați haine Boss…

…eu vă recomand să vă mai gîndiți.

Stăteam uite-așa cu picioarele pe birou, și meditam la cercetarea științifică. Cînd am observat o ață neagră care-mi atîrna la gleznă. Una subțire, nevinovată. Recunosc, am tras. Și am tras, pînă cînd am constatat că mi-am descusut tot tivul. O inepție clasică de’a lui Moș Pinocchio, mi-am zis. Am venit acasă, l-am cusut (la adevărata mea casă n-aș fi avut timp în veci, mai bine aș fi așteptat să plec la București și să i-l dau lui maman Chérie), pe urmă am aruncat instalația în mașina de spălat: Nu uitați că mașinile de spălat japoneze spală cu apă rece, drept care nu-ți poți permite să speli din an în Paști. Nici măcar una pereche pantaloni Boss de in.

Cînd i-am scos din mașina de spălat, atîrna tivul de la celălalt crac.

2 comentarii:

Cora_ spunea...

Stiai ca Boss produce SI in Romania? Eu nu, pana nu am vazut un manteau asta iarna, intr-un magazin la Miami. Era frumos foc, dar cam prost lucrat pentru Boss... m-am si mirat. Poate de-aia era redus cu 70%. Doar ca mi-era mare.

Ai reparat si celalat crac? :)

Pinocchi0 spunea...

Da. Grmpf.