25 martie 2013

Ninge

Am rămas dator. La întrebarea mea dacă să-i trimit verișoarei mele povestirea din Revistă au răspuns 10 din voi, mulțumesc. Opt că da, să i-o trimit, doi că dacă nu vreau mai bine o napolitană. Iar eu am ales napolitana, pentru că de atunci au trecut vreo 15 ani, între timp fiecare din noi este altcineva și n-are rost să dezgropăm morții. (Ceea ce vrea să spună și ca numitul Bogdan a murit acum cîțiva ani într-un accident de mașină. Deci, și cu atît mai mult.)

Ninge.




Făcînd aseară un curry erotic cu mirodenii de la Schubeck, i-am dat domnului Inginer să guste. Să mai pun niște chili? Mai bine nu, zise domnu’ Inginer. Dacă e prea iute, n-am să mai pot simți dulceața sărutărilor tale. Am pus capacul chicotind și am dus oala de curry pe masa din sufragerie.

Niciun comentariu: