08 iulie 2004

abandon si disperare

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Sunday, July 04, 2004 8:07 PM
Subject: abandon si disperare

Signore,

Ce inima neagra! ce soarta cruda, ce destin neindurator! Mi-e dat sa ma perpelesc la focul acestor sentimente bulversante. Ai plecat? M-ai uitat? S-a intamplat ceva? sper ca ai plecat in concediu. Am impresia ca nu mi-ai mai scris de atata amar de vreme. Am impresia ca vorbesc singur. Desigur, intr-un final, se va dovedi ca exagerez, dar pana atunci scenariile pe care le derulez raman toate posibile calamitati in desfasurare.

Cel mai greu e cu autocenzura.Sunt impartit intre a pune totul si a nu spune nimic. Am impresia ca textele lasate pe-afara sunt resturi de macelarie, iar tehnicile de obturare niste instrumente boante de chirurg nepriceput. Sper sa apari online si sa ma mantuiesti de aceste frici. Contez pe bunul meu simt, dar numai in ceea ce ma priveste. Ori aici e mai mult vorba despre tine. De abia astept sa-mi confirmi ca poti sa editezi. Atunci ma voi relaxa si eu un pic, stiind ca vei lua soarta acestui blog un pic si in mainile tale.

Am inceput sa postez si nu ma mai puteam opri. E un fel de manie a vitezei. Sper sa nu ti se para ca am exagerat. Cu partea administrativa a blogului m-am luptat ce m-am luptat si el insista sa ramana setat pe non-public. Poate are de-a face cu faptul ca de-acum esti si tu administrator si ai un cuvant de spus?! Habar nu am. In fine, am postat o notita pe blogul lui c&e

In general, nu mai stiu unde am ramas. Cateodata , pe vremurile in care citeam mult (da! mult mai mult decat acum), si ajungeam la pasajele pe care le credeam plictisitoare, saream randuri, si reveneam, ca o curca beata, intr-o bucla de comportament care ma facea sa pierd mai mult cu pasajul respectiv decat daca m-as fi ocupat normal de el. Intelepciunea din batrani are un nume si pentru asta, zice ca lenesul mai mult alearga. Fenomenul "am pierdut randul"... Asa ma simt si acum.

Marti plec (luni e ultima zi in care sper sa-mi scrii :) inainte de plecare.

Nu stiu cum vor iesi toate bine, dar sper sa o faca,

Niciun comentariu: