08 iulie 2004

O zi desavarsita pentru pestii banana

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Friday, July 02, 2004 9:42 AM
Subject: O zi desavarsita pentru pestii banana

Desigur ca m-am repezit la carte, intai cu gandul si apoi cu mana. A trecut ceva vreme pana cand am inteles ca aceasta povestire era una trista. Dar are un titlu atat de amuzant!...

Nu o sa-ti servesc chestii facile, de genul asa e in viata, depinde de perspectiva etc. Cand mai trece vremea, si "obosim", mai luam lucrurile si cum sunt. Viata merge inainte, ah! nu puteam sa ratez, nu? in orice caz, e un autor pe cinste. Vreo asociere, ceva, cu Printesa, Gogoscharski si aventurile lor?!

Paragrafe scurte, ganduri dezordonate. Si iar eu, mereu eu, eu primul. Am stat aseara pana tarziu la birou, incercand sa rezolv tone de corespondenta electronica. Sunt un pic in panica. Nu mi-am dat seama ca plecarea la Washington este marti dimineata. Ca si cum o zi in plus m-ar fi salvat. In fine, astfel de situatii ma si ambitioneaza si nu de putine ori am rezolvat asa in cateva ore lucruri amanate de luni de zile. Voiam sa spun, de fapt, ca probabil vom lua o pauza de doua saptamani. Dupa DC, o sa ma opresc la Vava, in Paris, sa mai dansam putin :) si sa ne incurajam putin. In lumea dansului, e si mai greu cand ai vrea si un copil. Dar despre "domnul" Vava, apelativ care a facut cariera dupa ce ea, Varvara, a primit o invitatie astfel inscriptionata, vom vorbi altadata.

M-am trezit chiaun de cap, cu niste cearcane mov si cu nasul infundat. Nu ma mai lasa aceasta alergie. Intre timp ma tratez cu Claritine.

As vrea la mare. Si se intampla sa am si banii. Dar... iata, ce festa mareata, nu o sa am timp. Ar putea fi doar pe o fuga extraordinara si nu cred ca e o idee buna sa ma tot grabesc. Ce m-am mai calatorit in ultima vreme! As vrea sa spun ca toate astea au avut o motivatie si niste rezultate concrete si umanitare.

Cel mai mult imi place sa lucrez in pat, cu suculetul langa, si sa butonez. Mai am idei si pentru alte paragrafe, dar inchid aici. Le lasam sa mai dospeasca, fiindca sunt prea serioase si ora e prea mica.

Salutari pentru intreaga ceata si insanatosire grabnica,

Niciun comentariu: