07 iulie 2004

ba mai bine Bach

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N. Collodi"
Sent: Di, 22. Jun 2004 21:01:26 Europe/Berlin
Subject: ba mai bine Bach

Dragul meu Onceuponatimer,

Desigur ca m-am dus pe Internet, primul lucru, sa vad ce ai (mai) facut. Trebuie spus din capul locului ca mie nu-mi place aurul, probabil din cauza pretului si abia apoi din cauza aspectului... desi, uite, nu am aceeasi problema cu platina. Hm!?! Am vazut ceva creatii, dar cu siguranta nu mi le pot permite, asa ca... Mai nou ma feresc de astfel de magazine. Pantofi, ceasuri si inele, colectia incepe sa devina un elefant alb care o sa ma inghita. Trebuie sa ma concentrez asupra unor lucruri cat se poate de practice precum chiria, intretinerea, rata la masina si, in viitorul foarte apropiat, schimbul de ulei.
[...]
Domnul Inginer castiga teren din ce in ce in imaginatia mea. Are deja o "faima" interioara. Ne apropiem periculos de punctul in care personajul va intrece persoana si... vom vedea ce se va intampla atunci. Mi-l si inchipuiam deunazi, venind la usa autobuzului in autogara Frankfurt (oare exista asa ceva?) sa-mi transmita chelcheshoze din partea ta :) In acelasi episod vedem imaginea mea reflectata ganditor (!) in geamul autobuzului si peisajul asalcian... episodul se termina fara deznodamand pentru a pastra viu interesul spectatorilor pentru seriile viitoare. Voiam doar sa spun cat il apreciez pentru tactica de resurectie a concediului. Eu insumi am incercat si chiar reusit sa fac multe lucruri asemanatoare. Din nou, toata stima! desi presupun ca i-ai transmis deja.

Din pacate elopeea mea la Strasburg seamana pana la identificare cu episodul furtiv de la Roma. Un jucaus demiurg omniscient a schimbat traseul si titlul prezentarii, dar a pastrat scenariul. Vineri ma intorc in patrie, daca voi fi prins toate avioanele si autobuzele si taxiurile etc. [...] Sper ca nu vei uita sa-mi scrii.

Al tau contradictoriu si sper fascinant (sic! hahaha),
[...]

Niciun comentariu: