07 iulie 2004

nestatornicii cartaresti

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N. Collodi"
Sent: Mo, 21. Jun 2004 20:12:31 Europe/Berlin
Subject: nestatornicii cartaresti

Dragul meu [...],

Pacatoasa zodie Gemenii, suntem nestatornici, flusturatici si contradictorii. [...] Si Cartarescu e de-al nostru. Suntem niste copii. Inteligenti si jucausi, dar niste copii. De fapt, retractez, nu avem pacate, ci niste naivitati insidioase, asa ca poti sa ne ierti din start. Sper ca te-ai dus sa-l vezi, sunt sigur ca te-ai dus sa-l vezi, ca sa mai respiri un pic de Bucuresti din mustata-i si freza-i.

Pentru ca, daca ne iubesti, nu poti decat sa ne iubesti :)

Cat despre mine, trebuie ca m-ai iertat inca si mai repede. In fond e mult mai greu sa te imprietenesti si sa rezonezi - chiar asa, cum am ajuns noi aici?! in trei pasi si doua emailuri. Imediat o sa-mi iau avant sa prelucrez caracterele din fisierul tau, fiindca toate acele semne speciale ma innebunesc si-mi fura placerea cititului. Ma vezi punandu-mi ochelarii de critic pe nas? Fa un efort!

Nu cred ca ti-am scris cat de tare ma chinuie alergia. Nu mai este nevoie de nici un exercitiu fizic, am febra musculara de la atata stranutat. ma gandesc sa-mi cumpar o furculita de cauciuc ca sa ma scarpin in gat, nas si urechi. Cu ochii ma descurc, iar aspectul de iepure congelat dupa o repriza de frecat energic e chiar nesperat si dramatic. Cat despre muci, pardon, ma iertati! am observat acest, cum sa-l numesc? particula lingvistica - muc - intr-o serie de formulari electronice teutone aliasuri, user name-uri etc. Inseamna ceva in partea aia de lume? Lamureste-ma. Vreau sa zic ca alergia ma face incoerent si lipsit de vlaga. Doctore, ce ma fac? [...]

Dupa cum stii voi poposi in curand la Strasbourg, cu trecere prin Frankfurt. Totul va semana leit cu Roma, dar de data asta al doilea avion va fi un autocar si sala de asteptare din tranzit o fuga spre terminalul de autobuze. O sa-ti povestesc in amanunt. Am certitudinea ca-mi vei "imprumuta" urechea ta plina de compasiune.

Imi iau o pauza de la tine si ma intorc, dar inainte iti trimit tot ce-am scris pana aici.

Al tau, internetic Gigi,
[...]

PS poza cu tine gri pe fundalul galben pare ireala si prelucrata, dar te prinde bine, foarte bine

Niciun comentariu: