07 iulie 2004

Roma si alte povestiri

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N. Collodi"
Sent: Mo, 21. Jun 2004 08:25:33 Europe/Berlin
Subject: Roma si alte povestiri

Draga cetitorule,

Trecuse multa vreme de la ultimul email si multe se intamplasera, dar slava Domnului, nu multe din toate astea erau importante.

Roma a fost obositoare ca o sedinta de fitness, fara beneficiile acestui gen de efort. M-am trezit in crucea noptii sau aproape, mi-am luat taxiul si bagajul si colega: am asteptat o ora, am zburat o ora, iar am asteptat, iar am zburat o ora jumatate, am mers cu trenul si cu taxiul inca doua ore. In final, dupa atata trambalare, m-am simtit de parca mersesem cu autobuzul, unul dintr-ala din "Actiunea autobuzul". Prezentarea a mers foarte bine. Laptopul a fost mai putin cooperant. In final a trebuit sa-mi filmeze ecranul. Bine ca aveau dotarile! Ziua am incheiat-o cu Lylia 4-ever de Lukas Modysoon. Dupa atata amar de vreme de mestecat subiectul asta nu credeam sa ma mai miste.

In toata povestea asta, probabil ca stewardesele au fost cele mai OK. N-am remarcat nimic deosebit. Eram prea preocupat sa sterpelesc pliculetele de zahar pentru colectia Nicoletei. Inca nu m-ai convins, asa ca o sa revin pe tema zborurilor si a modei. Desi suntem o societate de consum(atorism), sau tocmai de aceea, pretul conteaza. Poate tot de acolo si vorba cu "super-rezervarea".
[...]
In rest, am bibilit o gramada la blog-uri. O prietena buna mi-a trimis un email intzepat in care mentiona ceva de momentele personale, colectii private si poze trantite pe Internet. In concluzie, am trebuit sa fac direct mailing cu toti cei vizati. Si asa s-a dus tot romantismul acestui proiect, care intra in "legalitate". Daca vrei sa vizitezi, ai un loc rezervat la castorsipolux.blogspot.com Daca esti de acord, trimite-mi poza, sau spune-mi pe care din cele doua pot sa o folosesc. Mai exista un singur personaj virtual, vezi paragraful de mai sus. Te asigur, compania e selecta, nu mi-am publicat carnetul de bal "in poze".

Tu ce mai faci? ca eu revin, ca de obicei,
[...]

Niciun comentariu: