08 iulie 2004

Note pe fuga

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Friday, June 25, 2004 5:23 PM
Subject: Note pe fuga

Doamne fereste! cum sa mai fi intarziat un pic?! mi-ar fi fost fatal de mortal. De altfel toate avioanele nemtesti nu au facut decat sa demonteze mitul punctualitatii germane.

Dragul meu,

Am remarcat ca zona e plina de tei - pe-acolo, de la Orangeria din Strasbourg pana la aeroportul din Frankfurt (deja, si vice-versa). Ar fi fost si greu sa nu remarc, daca e sa numar cate batiste am umplut pana acum. Ochisorii rosii nu-i mai punem la socoteala. Am mai remarcat si cum nu m-ai aproape corectat: asalcian sau alsacian? Dilema ramane. Important e ca m-am gandit inainte de a scrie.

Acuma sunt frant si incerc sa ma pregatesc pentru obligatiile zilei, desi tare mi-e teama ca o sa dau cu flit.

De-abia astept sa-mi reintru in mana. Sunt ocupat sa fiu obosit si sa suflu cojite de sange pe nas.

Eu, Contra-dictul

Niciun comentariu: