08 iulie 2004

Notite hipnagogice

----- Original Message -----
From: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Friday, June 25, 2004 10:10 AM
Subject: Notite hipnagogice


Draga [...],

rar mi se intimpla sa ma simt atit de stors ca in dimineata asta -- ca zilele astea de fapt. De vina'i numa primavara, alergia adica, dar iata, am simtit deja mirosul insinuant al teilor, si sper ca voi reveni in curind la nomal.

Varul meu hipiot ii spunea odata unei tipe grasane: Ehei, stii tu cine'i Roger Taylor, chitaristu'? Grasana si-a pastrat cumpatul si aplombul si i-a raspuns prompt: Sigur ca da, asa se cheama strada pe care stau la Timisoara. Lui var'miu i-a picat falca. Tipa continua: Daaa, ca e o strada, uite-asa, cu castani si cu tei, si de-aia i-au zis Teilor.

Ieri am studiat posibilitatile de cazare agroturistice pentru conced, miine am sa le discut cu domnu' Inginer. Cred ca si asta e o cauza, am intrat in ultima luna inainte de concediu (suna de parca as fi intrat in prenatal), si asta este intotdeauna perioada cea mai grea a anului. Una din perioadele cele mai grele ale anului.

La cercle français au venit doi noi: un asiatic dragut de felul lui, dar cu genul de trasaturi in care ai impresia ca sunt desprinse dintr-un atlas de anatomie. Apoi un turc dupa care Giles a inceput sa saliveze in mod vizibil. (Surpriza a fost ca Giles a scos limba ca sa faca nu stiu ce banc, si toata lumea a ramas cu gura cascata -- cred ca putea sa isi linga spuma de la bere ramasa pe sprincene.) A fost si Walter, cu care m-am intilnit in metrou si l-am lasat in fata la Spexter (www.spexter.com), unde "trebuia sa isi umple ceva", apoi m-am dus la Bamboo Garden sa maninc; a venit si el si mi-a povestit bizarele tribulatii ale postasului roman pe nume Reinhold...

Ei, si acum sper sa ma trezesc in jurul prinzului. Mi-am luat laptopul, inclusiv acumulatorul de rezerva, si sper sa lucrez bine in tren, in drum spre domnu' Inginer. Vezi, daca ai fi intirziat 1 pic, poate ca ne-am fi intersectat in Frankfurt. Asa -- cine stie?

Iti doresc un sfirsit de saptamina minunat!

Niciun comentariu: