08 iulie 2004

Reala?

----- Original Message -----
From: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Thursday, July 01, 2004 12:17 PM
Subject: Reala?

Impresia mea este ca tu poti sa editezi postingurile mele, dar eu nu pe ale tale. Du Chef, ich nix. Dar am sa ma mai uit. Sigur ca poti sa il pui pe Pinocchio printre celelalte bloguri, iata publicul si publicitatea. Cine sunt de fapt c&e? (Am vazut blogul lor, nu si pe ei insisi.)


In alta ordine de idei, o intersectie de trasee: Unul rapid, haotic si pe multe benzi de circulatie cu viteza nelimitata, ca autostrazile germane. Celalalt lent, ingust si simplu, ca un drum de tara orientat ca drumurile romane dupa liniile de forta ale cine stie carui cimp magic.

Urcasem cu scara rulanta de la metrou spre cutiile cu ziare (avionul, bum-bum, eroul Marcel Duchamp arunca teroristul gol pe scari in jos, intr-un cosmos poros) si camasa descheiata a lui Ludwig. Un barbat mic si uscat, venit din vremuri imemoriale. Imbracat ca un calugar, intr-un fel de sac. Barba lunga si alba, ingalbenita de virsta si vreme. Baston dintr-o creanga de copac, bifurcata in partea de sus. A trecut incet pe linga mine.

Niciun comentariu: