06 iulie 2004

Pentru ca

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Di, 15. Jun 2004 23:00:12 Europe/Berlin
Subject: Pentru ca

Draga Lupule (din Petrica si lupul, nu din Scufita Rosie),

Moda stewardeselor nu are nici o legatura cu alegerea destinatiei, nu numai acum, ci de obicei. Deocamdata prea-aranjatele (sau prea-corect-aranjatele? o sa ma mai gandesc) stewardese lufthanseze vor mai va sa mai astepte un musteriu atat de gea' ca mine. (Exagerez?) Ma bucur sa te informez ca nu zbor cu Alitalia. De personalul insotitor de la Malev stii ceva?

O sa fiu si eu scurt si cumprinzator, pentru ca deja butonez de la zece dimineata si se vor implini imediat douasprezece ore. Am ajuns acasa, m-am prabusit fara sa ma mai spal, fiindca sunt atat de obosit incat cred ca nici nu m-am murdarit. Prezentarea pentru Roma nu e gata, si nici nu ma gandesc sa mai fac ceva la ea in seara asta. Ma voi cara cu laptopul ca un adevarat comis-voiajor al vremurilor. Maine imi va suna ceasul dis de dimineata, de fapt atat de in creierii noptii, incat voi auzi gandurile nenascute ale zilei - la 3:30. Mi-e mila de mine de mi se rupe inima.Trag nadejede ca voi termina nenorocirea pe aeroporturi si in avion astfel incat maine sa ramana o zi pentru balade prin Roma.

Despre blog te incunostintez ca

[aici se produce o fractura, anumite personaje cu intentii reprobabile si purtari furise... ma rog, 2 ore si-o partida de amor mai tarziu:]

eu ma gandeam sa postez mesajele pe care mi le trimiti mie. Mi se inchid ochii de somn si incep sa mocnesc a ciuda fiindca nici nu stiu de ce ma mai culc. Mai am de dormit trei ore. O urasc pe C. "Ti-am facut o super-rezervare. Pleci dis-de-dimineata si ai toata ziua la dispozitie la Roma." Mersi, asa pocnit de somn, nici ca se putea aranjament mai bun. Pe scurt, ma ofeream sa postez ceea ce-mi trimiti, sa te "impartasesc" lumii. Cat despre un duo, hm, scrisorile mele catre tine vor suna altfel stiind eu ca le pot citi si altii.

Si-acum, somn usor,
[...]


PS revin sigur

Niciun comentariu: