04 iulie 2004

Re: Cind am timp?

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Thursday, June 03, 2004 11:33 PM
Subject: Re: Cind am timp?

Draga signore,

Sper ca ai mai pus ceva carnitza pe ramurele de atunci, fiindca pareai facut cam cu economie. Pe vremuri imi aduc aminte ca noi toti eram o clasa de copii aschilabici, o scoala de copii aschilabici. Poate doar frate-miu' sa fi fost mai bine facut, ca doar nu deageaba i se spunea Muta-falca :) Mult timp trebuie ca a trecut de atunci si multe se vor fi schimbat. Sunt sigur. De altfel produsele capitaliste - salam, carnatz, bere - precis se gasesc si in Germania.

OK, in rest e greu sa-ti raspunda omul la intrebari. Mai ales ca te ia de proaspat. Deh, trebuie ca e din cauza carierei universitare - pe mine m-a ferit. N-am vocatie universitara nici cat un soarece de biblioteca. Mai mult, ma chinui de doi ani sa gasesc timp pentru definitvarea lucrarii de masterat (in comunicare, pentru ca o sa intrebi). Renunt sa incerc sa-ti raspund metodic. O sa ma bazez pe ce imi aduc aminte. De ce vreau recunoastere? si ce recunoastere? e mai degraba filozofic, cred. Cred ca imi dau seama ca voi fi mai degraba sarac. Si atunci nu-mi mai ramane decat sa fiu faimos. As putea incerca. Si dintre toate modurile posibile... in fine, intelegi unde bat. Dar nu cred ca ma apropiu de literatura. Mai departe, cu Alice. O cunosc partial. Daca o apreciez? Da.

Aveam impresia ca locuiesti impreuna cu domnul inginer. Aici, viziunea mea romantzata asupra existentei tale se intuneca un pic si nu deslushesc prea bine. Iar [...]

Volumul de "output" pe care il ai ma umple de invidie. Ma opresc aici. O sa-mi inchipui ce reactie vei avea maine cand vei intra in cabinetul tau (universitar, desigur), in fata calculatorului, a cafelei si a mesajului de la mine.

Niciun comentariu: