04 iulie 2004

Re: Happy-Pappy-Birthday---yupppie!...

----- Original Message -----
To: Pinocchio N.Collodi
Sent: Thursday, June 10, 2004 3:33 PM
Subject: Re: Happy-Pappy-Birthday---yupppie!...


Pinocchino,

Multumesc frumos, a fost foarte bine, petrecerea s-a desfasurat civilizat :) cu episoadele "dulapul" si "rucsacul" asupra carora voi reveni. Cel mai bine a fost ca nu mi-ai cantat :) Fiindca asta a fost dorinta mea, sa nu mi se cante, ca nu stiu cum sa fac. Ca io cant cu ceilalti - asa-mi vine, si cand e de "La multi ani" pentru tine e cam penibil sa canti impreuna cu ceilalti.

Anyways, acuma, dupa ce s-au mai racit telefoanele de multumiri (da, sunt un PR adevarat, cred ca am facut un lucru bun multumind tuturor prietenilor mei ca si-au facut timp pentru mine in mijlocul saptamanii :) m-am apucat de emailuri, dar, din nefericire nu pot persevera, fiindca imi este foarte foame si trebuie sa iesim (asa am hotarat).

Mai pe seara imi fac timp ca-ti scriu mai multe, OK?

Niciun comentariu: