04 iulie 2004

Soricel-purcel

----- Original Message -----
From: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Thursday, June 10, 2004 4:24 PM
Subject: Soricel-purcel


You are a darling; astept relatarile amanuntite, inclusiv despre dulap si ruxac. Mai exista si alte motive pentru care e mai bine ca nu ti-am cintat, anume ca sunt ejer afon. (Bietul G... mi-a fost profesor de vioara cind eram student... si m-a suportat cu stoicism vreo 3 ani de zile...) Nici mie nu imi place neaparat sa mi se cinte, si acum mi-am dat seama ca de ziua mea nu s-a cintat -- motivul a fost simplu: nu am avut tort. (I-o fi simtit careva lipsa??) Dar sper ca ti-a placut "I will survive"?

La noi e sarbatoare si liber de Happy Cadaver. Asa ca de dimineta am fost la Flaucher. Am constatat cu neplacere ca riul era cam umflat; eu imi imaginam ca o sa ajung si de data asta pe insula tzopaind gratios din piatra in piatra. Dar n-a fost asa de simplu, si mi-am udat ceva mai mult decit picioarele. M-am prajit pe fata si pe dos la nudul gol, am corectat lucrarile de seminar si am plecat cind abia incepuse actiunea prin tufisuri si prin alte parti. Iar acum sunt la birou (urmeaza furtuna, si Beate vine incoace), pe drum mi-am luat un döner vegetarian si l-am mincat ca un porc, oink, oink. M-am patat pe burdihan si masa a devenit lipicioasa in dreptul tastaturii. Bah. Asta de atitea vesti bune: Ma duc cu Prinzessa in Anglia la inceput de august, dragutzul meu de la Cluj si-a gasit de lucru in Bucuresti ca sa
fie cu dragutzul lui impreuna si, in fine, tu mi-ai scris ca petrecerea a fost frumoasa ;-)

No bine. Diseara am sa fiu la cercle français, asa ca mailul tau urmator am sa-l citesc abia miine dimineata.

Te pup,

Niciun comentariu: