04 iulie 2004

Re: Happy-Pappy-Birthday---yupppie!...

----- Original Message -----
To: Pinocchio N.Collodi
Sent: Friday, June 11, 2004 9:04 AM
Subject: Re: Happy-Pappy-Birthday---yupppie!...


Draga [...],

M-ai innebunit cu zodiile astea. De unde stii? Am fost uimit sa vad cat stiinta si patos ai pus in randurile de mai jos. E clar, nu pot sa tin pasul cu tine. Si mai am un email care mi-a venit aseara. Ce ma fac, de unde incep? Ma simt ca la serviciu :) - si-acolo sunt in urma rau.

Totusi cu tine e mai usor. Iata cum te rezolv.

- Psihanalistul a devenit independent de mai-jos mentionata maica, odata cu trecerea ei in lumea dreptilor. Deci nu se pune problema. Numai daca nu cumva incercai sa-mi spui ca te gandesti la un psihanalist, asa, pentru sufletelul tau.

- Cartarescu: eu NU sunt o gagica. Cu atat mai putin, nu sunt dulce. Poate doar nehotarat. Sau nu?

Petrecerea ramane pe alta data. Acuma fug la premiile anti-drog, sa bifam prezenta, ca sa nu ne iasa vorba-n targ, ca si-asa se zice ca suntem cu nasu' pe sus. Cateodata zau ca asta nu strica, dar sa nu transformam realitatea in renume.

Trec la emailul nr doi.

Efuziunile acum sau acolo?

Niciun comentariu: