04 iulie 2004

Re: Soricel-purcel

----- Original Message -----
To: "Pinocchio N.Collodi"
Sent: Friday, June 11, 2004 9:13 AM
Subject: Re: Soricel-purcel

In care se arata clar ca ai o legatura cu sefa mea, pasionata de astrologie si de apelativul "purcel" (cu conotatie dragastoasa). Asa e? Daca stii despre cine vorbesc, recunoaste-te!

Da, mi-a placut :P

Ce e Flaucher? probabil un loc, dar dupa cum amintesti de el, suna de parca ar trebui sa stiu de el si de ce se intampla pe acolo. Chiar asa, despre ce actiuni este vorba in tufisuri. Imaginatia mea a luat-o trop-trop la galop si, ca sa revin in meandrele concretului, am nevoie de descrieri si analize stiintifice. Si din care parte a Germaniei imi scrii? - pura curiozitate copilareasca (iata ca mai pastrez minunatele atribute ale varstelor fragede, desi tocmai ma laudam ca am implinit 30. Sunt un spirit verde!)

Trei si cel mai important: dragutul de la Cluj?!? Nu alunecam in promiscuitate, sper ca vorbim de filii si relatii platonice de prietenie pura. Ca sa te amuzi si ca sa-ti dai seama cat de pervertit-puritan pot fi, adu-mi aminte sa-ti povestesc despre Patrick si George, inainte de ziua mea si ce ganduri mi-a starnit povestea asta despre relatiile deschise.

Acuma fug, ca mai trebuie sa-mi trag pantalonii si sa-mi curat pantofii (intotdeauna cand ies din casa!). Urmeaza un weekend neindurator de recuperari.

Te-am pupat gratios,

Niciun comentariu: