28 ianuarie 2005

Acasa

Fiecare casa are ceva al ei.

In casa noastra de acum obisnuiesc sa beau ceai dimineata in baie. (O bautura pe care pina nu demult am gasit-o teribil de plicticoasa.) Chiuveta are margini late si drepte, asez ceasca pe ea. Ceaiul l-am adus din Anglia, este cel pe care englezii il numesc tchai, un amestec de arome indiene si ceai negru. Ma privesc in cele patru oglinzi ale dulapului, ma ung cu cite o crema, cu cite o pomada, si beau cite o inghititura de tchai: cu lapte si miere de padure.

Domnul Inginer coace pîine. (Inainte cumpara o pîine pe care o calificam ca facuta din rumegus: foarte sanatoasa.) Seara cind ma intorc acasa mai tirziu, de la Gogoscharski sau de la cercle français, miroase a pîine.

Oare ce faceam in mod special in locuinta mea de vara, de la tzara? Nici eu, nici domnul Inginer nu am reusit sa ne aducem aminte.

Niciun comentariu: