23 octombrie 2007

Corespondente, reprosuri, ratari, duiosii. Chestii electronice OK

----- Original Message -----
From: monsoux
To: Pinocchi0
Sent: Tuesday, October 23, 2007 9:25 AM
Subject: Re: Fw: [Jurnalul domnului Inginer] La Bucuresti


Poate o sa tina daca iti faci timp si pentru mine, nu doar pentru altii :) De fapt, sunt doar nesuferit. In programul meu nefiind loc nici sa mai arunci un ac... Totusi nu te-am mai vazut de cativa ani. Ma intorc duminica seara, iar luni, cel putin in teorie sunt liber. Ma uit in telefon, verific agenda si vad ca tu deja nu o sa mai fii in Romania. Iti dai seama ca "esti" in agenda? Un efort de a nu pierde nimic, insa e futil. Nu ma refer doar la intalnirea cu tine. Am ajuns sa fiu mai stresat ca nu mi-am trecut diverse lucruri in agenda sau ca nu mi-am sincronizat calculatorul, decat ca nu am facut aceste lucruri. Perversiuni contemporane.

Casa e cu fundu' in sus, eu m-am trezit normal: ciufut de lipsa de somn. Ieri ne-am ratoit unul la altul eu cu iubitul meu chinez de 1 si 85. Adancim diferentele culturale pana cand o sa se faca o falie. Deocamdata inca mai reusesc sa mi-l aduc aminte cu acel zambet pe fata. Stii, zambetul pentru care as face orice. Zambetul care spune: "Esti minunat, iubitule. Te
iubesc!". Am nevoie sa fiu adorat, cu sau fara altar.

Ma duc sa impachetez, deci mai trebuie sa verific si vremea. Cum sa ma imbrac. Cat de putine lucruri imi iau versus cate de putine lucruri sa-mi iau de acolo. Probleme, probleme, iar rezolvarile nu sunt matematice :) Mi-e tare dor de povestirile noastre electronice. Aveau o duiosie aparte. Sau poate le citeam eu in nota aia?! Hahaha, duiosie electronica.

Zilele trecute rascolind casa, a cata oara? am dat peste intensa mea corespondenta cu Domnul Sarma-Ghimpata. De unde si postul Where does love go?... As putea sa-mi scriu o parte din memorii deja. Oare exista o piata pentru memoriile unor anonimi obisnuiti in situatii obisnuite care lor li se par extraordinare? Probabil se poate rezova din scriitura. Avand in vedere ca actiunea se intampla la New York, cred ca trebuie sa-mi gasesc agent in State. My American Love, a story of love, lust and all lost. Autorul are treizeci si trei. Varsta pare potrivita. La treizeici si de ani se presupune ca s-ar putea sa ai ceva de zis. Mai trebuie doar sa-mi dau demisia. Sau sa gasesc timpul pentru scris. Si pacea.

OK, acum esti la zi. Sper sa ti se fi facut dor de mine si sa regreti amarnic ca nu m-ai inclus in programul tau de dejunari socializante.

Te-am pupat cu mare drag,
eu (intr-o zi libera)

----- Original Message -----
> From: Pinocchi0
> To: monsoux
> Sent: Monday, October 22, 2007 11:45 PM
> Subject: Re: Fw: [Jurnalul domnului Inginer] La Bucuresti
>
>
> Nu tine -- ah well, atunci nu ma ierta...
>
> Neconsolat,
> Pinocchi0
>
> PS Enjoy Barcelona!
> >
>
>> -----Ursprüngliche Nachricht-----
>> Von: monsoux
>> Gesendet: 21.10.07 23:32:43
>> An: Pinocchi0
>> Betreff: Re: Fw: [Jurnalul domnului Inginer] La Bucuresti
>
>
>>
>> schimbi subiectul! Dragutz, dar nu tzine :D
>>
>> ----- Original Message -----
>> From: Pinocchi0
>> To: monsoux
>> Sent: Monday, October 22, 2007 12:31 AM
>> Subject: Re: Fw: [Jurnalul domnului Inginer] La Bucuresti
>>
>>
>> O scena draguta: In autobuzul care ne ducea de la avion la aeroport, o
>> fetita vorbea tare la telefon si povestea: Uite, sunt pe aeroport in Cluj,
>> si vad avioanele, asta trebuie sa fie avionul lui Beyoncee, are un B pe el
>> [de la Blue Air, n.n.] maaaama ce misto e!
>>
>> ;-)
>>
>>
>>
>> > -----Ursprüngliche Nachricht-----
>> > Von: monsoux
>> > Gesendet: 21.10.07 23:20:34
>> > An: Pinocchi0
>> > Betreff: Fw: [Jurnalul domnului Inginer] La Bucuresti
>>
>>
>> > Ai venit?! Si nu zici nimicutza? Uf, ce nesuferit! Ma gandesc daca sa te
>> > mai iert :)
>> >
>> >
>> >
>> > Ti-ai ales cea mai naspa vreme... OK, la culcare cu mine
>> >
>> >
>> >
>> > Daca tot esti la Cluj te poti vedea cu Beyoncee :P Eu plec la Barcelona
>> > marti seara.
>> _____________________________________

Niciun comentariu: