17 iulie 2008

Bucătăria cea nouă...

...e un vis. Ieri am vazut-o prima data. Domnu’ Inginer se impacienteaza: Prelungitorul pregatit de el se pare ca le-a stat in drum monteurilor, care l-au eliminat cu gratie si simplitate, si au construit bucataria fara el. Acum avem un loc ideal, perfect, minunat pentru frigider, dar din pacate fara curent electric. Dar ce conteaza, deocamdata nici frigider nu avem, al domnului Inginer s-a stricat, iar al meu e prea mic si deja lasat mostenire urmasilor mei vacaresti. Se cauta un inlocuitor de nadejde.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Neckerman! Minunat! Remember the 80's?:)

Felicitari pentru mutarea in noua casa, sa aveti parte numai de lucruri bune. Si, evident, o vedere prietenului vostru de la vechea locatie. Cu ceva gen "bisous":)

Zaza spunea...

Deci pentru frigiderul ăsta te bat! :)

Ce mai băleam prin Neckermann pe vremuri la poze din astea şi -de ruşine- şi la conţinut.

PS: Toacă şi gheaţă?

Anonim spunea...

Aveai rusine Zazo in the 80's? Eu nu. Avantaj io, eram mai adamic:D

Pinocchi0 spunea...

Intre timp, domnu' Inginer s-a reorientat de la AEG la Siemens, drept care am schimbat poza. Neckermann nu a fost, in cazul de fata, decit o sursa de grafica. Frigiderul va fi comandat in cursul zilei de azi la un comersant local, mai ieftin si mai flexibil.

Cit despre 80s, Neckermann si pozele de rusine -- ce vremuri! -- preferatele mele pe atunci erau cu totul altele, la care ma uitam cind nu era nimeni de fata :-))

Pinocchi0 spunea...

Elf, multumesc pentru urari. Vezi, ieri ne-am mutat de fapt, oficial, urarile tale au picat tocmai la pont. Cit despre vederea de trimis lui Unspeakable: La intrarea restaurantului libanez unde obisnuiesc sa maninc de prinz (si of, iarasi a venit seicul ala care isi rezerva intotdeauna exact locul meu preferat, si sta acolo intr-un nor de fum de narghilea si toata lumea se invirte in jurul lui gata-gata sa-i pupe si picioarele) am gasit o carte postala cu o vedere mediana a unui culturist in tinuta de concurs si un comentar de genul "unii o poarta pe dreapta, altii pe stinga" :-)) Sigur, la asta s-ar potrivi un text cu pupaturi simbolice in finalul glorios.

Zaza, nu, nu toaca gheata. Pentru alea iti trebuie conexiune directa la centrala atomica, ceea ce e o obscenitate in ziua de azi. Al nostru e decent si economic, 200 kWh pe an.

Zaza spunea...

Dragă, ce păcat! Sper că aveţi măcar secure din aia ca a lui Sharon Stone. :D

Pinocchi0 spunea...

Brrrrrrr...
:-))

Zaza spunea...

Hahahaha, domne, era de bine! :D