20 noiembrie 2008

Leapșa de la Octavian, din sertarul cu fluturi

Octavian imi da leapsa: Trei momente pe care as vrea sa le retraiesc. Daca ma gindesc, e tare greu. Asa ca nu ma gindesc.

TREI, vacanta la Navodari, la camping. Aveam 19 de ani si sufletul meu a ramas multa vreme agatat acolo. Incercam sa inteleg si nu reuseam. Am incercat ani de zile sa inteleg, si n-am reusit. A fost un moment pe care l-am retrait obsesiv. Imi imaginam ca m-as intoarce acolo, eu, cel de la 21, 23, 25 de ani, m-as ascunde dupa copaci si ne-as revedea pe noi, cei de atunci. Au ramas pozele. Sigur ca m-am intors. Acum, la 46 de ani, n-as mai vrea sa retraiesc acel moment. De-asta poarta numarul trei.

DOI, Venetia dis de dimineata. Ajuns in Germania, a fost prima calatorie in strainatate dupa ce am primit pasapoartele germane. Ne-am suit pe la miezul noptii in autocar si am ajuns la Venetia pe la 7 dimineata, nedormiti, ametiti. Pe Canal Grande se ridica ceata, veneau barcile precupetilor si lumea incepea sa-si deschida obloanele. Sigur ca m-am intors, arata cu totul altfel.

UNU, Prima intilnire cu domnu’ Inginer. Am scris despre asta aici. Sigur ca m-am intors, si ma intorc mereu. Sigur ca intre timp aratam altfel. Dar ne intoarcem mereu.

Mai departe lepsa la Madelin, Zaza si Urmuz.

3 comentarii:

Zaza spunea...

Bine, o iau. :)

Anonim spunea...

Neatzaaaa! Stiam eu de ce iti dau leapsa tie. O sa fug si pana la ceilalti copii la care le-ai dat tu leapsa! :*

Zaza spunea...

Făcută.